دردهاي تنهايي

آرزوهایم هوایی میشوند …! به باد میروند …!..

شاه دلم گدا مکش ، من شده ام گدای تو


                                                         گر چه ستم کنی به من،جان و تنم فدای تو


مهر تو از وجود من ، با غم دل نمی رود


                                                         مهر منت به دل نشد ، هر چه کنم برای تو

    
از همه کس گذر کنم ، از تو گذر نمی شود


                                                         مشکل تو وفای من ، مشکل من جفای تو


کن نظری که تشنه ام ، بهر وصال عشق تو


                                                         من نکنم نظر به کس ، جز رخ دلربای تو


جان من و جهان من ، روی سپید تو شدست


                                                         عاقبتم چنین شود ، مرگ من و بقای تو


از تو برآید از دلم ، هر نفس و تنفسم


                                                         من نروم ز کوی تو ، تا که شوم فنای تو


دست ز تو نمی کشم ، تا که وصال من دهی


                                                         هرچه کنی بکن به من،راضی ام از رضای تو




|دو شنبه 12 فروردين 1392| 18:27|دختري از تبارآينه ها|