دردهاي تنهايي

آرزوهایم هوایی میشوند …! به باد میروند …!..

باران می بارد...

 

تو زلال می شوی ،

 

مثل آیه های احساسم

 

وقتی  با نام تو تلاوت می شوند

 

***

باران می بارد

 

من نا صبور می شوم

 

مثل چشمان خیس کوچه ای

 

که رهگذرش را گـــــــم کرد...

 

***

باران می بارد

 

تو زیبا میشوی ،

 

آنقـــــــــــــــــــدر

 

که  پرنده ای می آید...

 

وبرشانه ات آشیانه می سازد

 

***

باران می بارد...

 

من سـکوت می کنم

 

واژه ها بهانه ی تو رامی گیرند

 

من ، شاعر میـــــــــــــــــــ شوم...

 

باران می بارد

 

توعبور می کنی

 

مانند شـــــــــهابی

 

بر آسمان دلمــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ

 

***

باران می بارد

 

من همچون دوره گردی

 

کوله بار شعرم بردوشـــــ...

 

از کوچه ها میـــــــــــــــــــ گذرم

 

***

باران می بارد

 

تو زلال می شوی

 

زیــــــــــــبا می شوی

 

عبــــــــــــــــــور می کنی...

 

عبـــــــــــــــــــــــــــور می کنی:((

 

***

باران می بارد

 

ودوره گردی غزل به دوش

 

در کوچه های غریبـــــــــــــ...

 

دختری یک دوبیتی عاشقانه می خواند

 

مادری ، یک ترانه ی مادرانه می خواند...

 

پیرمردی عصازنان ،یاد دوران جوانی می خواند

 

پسرک توپ به دست ،شعربی بهانه می خواند..

 

اما...

 

غزل ها که فروشی نیست !

 

همه اش به نام تو است...



|جمعه 22 شهريور 1392| 18:4|دختري از تبارآينه ها|